2 Mayıs 2016 Pazartesi

ANTi Zihin | B'Day

ANTi Zihin

O bir R&B Fanı. Beyoncé, Rihanna, R.Kelly, Usher tüm diskografilerine hayran.

Kürke bayılır. En sevdiği vizon derisi.

Madonna, Elvis, Prince vb ikonlardan nefret eder. Selena Gomez, Justin Bieber gibi yenilikçi sesleri tercih eder.

Sinema sevmez.

Tiyatro Sevmez.

Kitap Okumaz.

Okul bile okumadı.

Konser mi? Niye o kadar para verecek? YouTube’dan izliyor.

Sanat? Onun için tırı vırı.

Gündem konuları üzerine zerre kafa yormaz.

En sevdiği albüm Beyoncé - Lemonade.


Çeşitli inanışlarda, doğduğumuz gün farklı paralel evrenlerde zıt karakterimiz de bir yaşam sürmekte. Biz çok şanslıyız ki doğru karakterin yaşadığı Zihin’le aynı taraftayız. Sanat konuşmanın, fikir paylaşmanın değerini bana gösteren, her daim Madonna, Janet tartışmak istediğim can dostum Zihin; İyi ki doğdun! Geçireceğin yıl, geçirdiğin yılların toplamından daha Damita Jo olsun. Mutlu yıllar :)

2 yorum:

  1. Ya ben hala gülüyorum :"D Damitaya mı güleyim, kapağa mı güleyim, Anti'ye mi bilemedim. Süper bişi :))

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaha kapak süper olmuş yaa :D gomez'i kapak yaptığını düşünemedim bi an Böyle bir şey olsa bowie'nin kemikleri sızlardı ( bowie , kemik ?? :/ )

    YanıtlaSil