19 Mayıs 2016 Perşembe

Shuffle On


Ariana Grande’nin son albümü Dangerous Woman eleştirisi için açtım bu sayfayı ama hiç yazasım yok. Nihayetinde beni
heyecanlandıran 3 tane şarkı duydum onların da spotify linklerini yazının sonunda sizinle paylaşıyor olurum. O zaman başka şeylerden bahsedeyim.

Mesela yorgunluğumdan. Uykunun tesir etmediği, düşüncelerin enerjimi emdiği şu la net sü reç. Aslına bakarsan gözümü açıyor. Her zaman tek başımıza olduğumuzu söylüyorum, ama ne yazık ki uygulamaya gelince çok da inandıramıyorum kendimi. Bırakıyorum kendimi güvenmek istediğim kollara. Sisteme doymadan ayağa kalkamıyorum, kalktığımda düşeceğim yeni zeminler arıyorum. Bir süreç deyip geçiyorum. Umarım kaymamı engelleyecek sağlam zeminlere kavuşmam yakındır.

Yıldız Tilbe’nin bi videosuna denk geldim geçen gün. Beni sevmesi gerekmiyordu, ama bazı köşeleri kaçırdı sonra da ben vazgeçtim diyor eski sevgilisi hakkında. Ah, o kadar doğru ki. İlişkilerden öğrendiğim tek şey sevgi dahil hiç bir şeyin karşılıklı olmadığı. Sen seviyorsan seviyorsun. Sevilmek gibi bir zorunluluğun yok. Hiç bir konuda zorunluluğun yok aslında. Elindekiyle yetinebiliyorsan mutlu olursun bir şeyler devam eder. Ama o köşelere neden dikkat etmedin be kuzum? Neden budadın bu kadar sevgiyi? Neden ateşi körüklemek yerine tek başıma rüzgarı engellememi bekledin? Yetemedim, ateş epey söndü bilesin.

Kendim olmama izin vermedin. Sen beni görmek istemedin. Görmek istediğin kişiye yakın oluşumu sevdin. Belki başta gerçekten sevdin. Yanındayken daha kolaydı gerçek beni görmen. Keşke vakit kaybetmeseydik tırt meselelerde. Şimdi nerdeyiz? 

...

Neyse başka konuya geçeyim. Küçükken zorla bayramlara götürülürdük, ben 1 karış suratla dikilirdim yada folklör oynardım. Koca stadyum dolardı bizi izlemek isteyen ailelerle. Şimdi geçmişe dönsem bir de ben izlesem. Bayram sabahı böyle mi olur? İşin üzücü yanı düşünmeye başladığımdan beri hiç 19 Mayıs kutlanmadı. İlerde biri al sen kutla o zaman dese elim kolum bağlı beklerim.

Arka planda Ariana devam ediyor. Touch It ve Into You favorilerim. İleride değerlenecek bol bol duyacaksınız. Bir yandan Zihin’le konuşuyorum Cohen albüm çıkaracakmış onu çekiştirdik. Bulamadık asistanı gibi bir iş.

Konudan konuya atladım epey. Görüyorsun ya kafalar 1500. Ne olursa olsun bi ilerlemenin içindeyiz. Umuyorum zamanda daha pozitif ruh hallerini sunucam burada. 


1 yorum:

  1. "To give is the reason I live" der ya hani Frankie Valli şarkısında o hesap. Veriyoruz veriyoruz karşılığında çoğu zaman bir şey alamıyoruz. Neyse şarkıyı ekleyip uçuyorum:

    https://www.youtube.com/watch?v=qujsfmdHCNs

    YanıtlaSil