7 Haziran 2016 Salı

Ah.


Bir sabah uyanıyorsun ve kendini tanıyamıyorsun. 

Bu konuya daha sonra döneceğim şimdi daha yüzeysel şeylerden bahsedesim var. Mesela pop müzik. Hem de türkçe pop! yaşadınız. Sertab, Demir’le biten ilişkisinin ardıdnan kendi limonatası Kırık Kalpler Albümü’nü yayınladı. Kötü kapak ve daha kötü ilk tekliden sonra tükenen umutları, Olsun, Aşk Beni, Şiirin Bir Üstü gibi, pop standartlarının bir üstü parçalarda yeniden yeşertiyor. Özellikle Olsun, Can Bonomo’nun kalbinden dökülen yaşları göz önüne seren Sertab’ın vokaliyle değer kazanan yılın en iyi işlerinden biri olmuş. Tebrikler Sertab ama, yine de full akustik kasıcam diye Koparılan Çiçekler, Dönmüyorsun, Kumsalda gibi hitler yaratmaman saçma olmuş. İlla konsepte takılmayalım arkadaşlar.

Bir diğeri Hande. Şu kızı biri tutup Sebastian Beach’de dövebilir mi? Neden albüm sadece 10 şarkı? Neden Vol.1, 2 diye bölündü? Hayır albümün adı Hepsi Hit ki duyduğum en kötü albüm adı, şarkıların hepsi de hit değil. Madem adam gibi 12 şarkı olsaydı. Biri Kaybediyor felaketinin dışında Öğğ böğğ bir şarkı yok. Ama genel olarak 2 3 4 yıldızlık şarkılardan oluşan albümün zirvesini Ersay Üner imzalı Bu Kafayla ile yaşıyoruz. Elektro pop efsane bir club hiti. Mutlaka kulak kabartın. Arabesk ritimleriyle Seviyorsun, Inna-esque tarzıyla Deli Bile ve dile dolanabilirliğiyle Mor diğer favorilerim. 

Moralim kötü değil, halime şükrediyorum. Şükretmem gerektiğini düşünüyorum. Bekleyişlerden bunaldım ondan bu sinir harbim, yersiz uyanışlarım, kabarışlarım. Geçecek ama, öyle yada böyle bir süreç bizi içine çekecek daha güzel anlara uyanacağız. Belki o zaman bu anlara şükrederiz kattıkları sabır için. Sabır önemli. Öğrenilmiyor sadece tecrübeyle bünyeye katılabiliyor. 

Bir de arada kalmışlıklarım var benim. Epey kişisel. Girdiğim yolları yazamam buraya. Kendime bile söylemiyorum. Hislerimi öyle derine gömdüm ki, duygularımı aldırmışım gibi dolanıyorum. Bir dokunursam tutamam buraları. Sadece hayırlısı diyorum. İçimdeki çocuk öyle pısmış izliyor. Hadi gel al beni, daha önce de geçtik buralardan diyorum, yok sen haddini aştın diyor. 

Bu sabah uyandık. Onlarca kötü haberle. Terör, kaza, deprem… Nasıl aynı olalım? 

Uzatamadım lafı körelmiş elim. Herkese daha huzurlu akşamlar.


1 yorum: