20 Ağustos 2016 Cumartesi

What do i want?


Yaz yavaş yavaş rafa kalkmaya başladı. Yazdan kastım sıcak ve bunaltıcı havalar değil. Akşamları üzerine hafif bir şeyler alma ihtiyacı duyuyorsan orada yaz pause moduna geçiyor demektir. Geçiş dönemi başladı.

Geçiş dönemlerini çok severim aslında. Hafif melankolik, biraz heyecanlı, kısmen meraklandırıcı olur. Bir aksilik olmazsa salı günü yeni bir serüvene start veriyor olucam. Heyecanım? Daha ziyade endişeli. Her şey olacağına varır ancak yine de, ne istediğimden tam emin olamamak canımı sıkıyor. Uykulardan stresle uyanıp, farkında olmadan alnımı geriyorum. Derin derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum. Bunu yazarken bile sağ bacağımı sallamadan duramıyorum.

İstediğimiz şeylerin doğru olduğundan nasıl emin oluruz? Hayata çoktan başlamış olmam gerekirken emin olmama gibi bir lüksüm var mı? Hayallerimin uçsuz bucaksız deryasında kafamı karıştırsan karakterlerle nasıl doğru adım attığıma inandırabilirim kendimi?

Yola çıkıp görmek mi lazım? Hadi o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder